Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 11:38 - "Искате да сте цар на маркетинга?" или за поредното зарибяване на балъци на дребно!
Автор: aman Категория: Други   
Прочетен: 5551 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 11.11.2011 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кой ли не иска да е "Цар на маркетинга" и да го направите без да дадете и 1 лев за реклама? Да станете по-популярен от най-големите корпорации в света?
И как да стане тази работа? Естествено как - като посетите семинарът "Интернет маркетинг с нулев бюджет".

Що обръщам внимание на тази глупотария и занимавам аудиторията тук с поредната нелепица. Ами, не зная, защото струва ми се, че някъде трябва да се слагат граници в опитите и стремежите да превърнат хората в балъци и да се печели за сметка на тяхното естествено желание да успеят бързо, лесно и с малка инвестиция. Още повече, става въпрос за област, към която не просто имам интерес, но и определен опит и професионални познания.

Да се печели по този начин не е иновация, разбира се, нито това "непоискано търговско съобщение" е първото или последното, което съм получил или ще получа. В крайна сметка всеки може да изброи ей така без да се замисли десетки заглавия, семинари, обучения и всякакви други форми на кожодерство от типа - как да стана милионер, да успееш за един месец, десет правила на успеха и т.н. и т.н.

Потребителите на тази ширпотреба и халтура, които принципно са хора с прилично образование, желание за социална реализация и несъответстващи на собствените им разбирания за просперитет доходи, когато си дадат съответните левчета за съответната книга, семинар и обучение все пропускат да осъзнаят простия факт, че да, наистина някой успява и прави милиони за нула време, но това никога не е потребителя, а като ирония все е или "гуруто" на успеха или той, съвместно с организатори, издатели, промоутъри и т.н. Факт!

Та ето и моята сутрешна среща с поканата да "Стана цар на Интернет маркетинга, без да дам и 1 лев за реклама...." . Их, че яко. Направо Бил Гейтс може да ми завиди отсега с разни други силиконови пъпчивци милиардери от САЩ... Отварям личната си поща и какво да видя - нов мейл от непознат подател...

И сега да видим значи, прочитам този прелюбопитен мейл и прелюбопитно цвъквам върху посочения линк, за да видя... Ами точно това, което очаквах да видя! 
Хубаво, подредено, цветничко и направо прекрасно и най-вече в частта "Цени за участие" - между 85 лв. за ден, ако се регистрираш до еди коя си дата и 190 лв. за два дни, ако се регистрираш на място. Естествено без ДДС...

И както се казва обичайно в такива ситуации, особено като става въпрос за маркетинг.... И това не е всичко! Съобщението, което получих на личната си поща естествено е "Непоискано търговско съобщение", така е указано и в самия мейл. С други думи, пипнали ми организаторите мейла от някъде и не само моя, разбира се и пратили въпросното съобщение с апетитен текст на хиляди маса народ.... За това не са платили и 1 лев.

А нали съм си любопитен, преглеждам информацията на сайта още по-подробно...
Хопа, събитието, освен че платено за участниците, освен че ползва незаконна форма и начин за маркетинг, който не струва и 1 лев., разбира се, освен ако облъчените с него не пратят жалба в Комисията за защита на потребителите, ехаа... има си и спонсори! Спонсор... , с подкрепата на...

Разбира се, и това не е всичко, уважаеми дами и господа! Понеже няма ясно изразено "гуру" със съответната книжка на промоционална цена от 20 лева, а иначе на открита продажба 25 и нагоре..., вглеждам се в списъка на тия просветители дето ще светнат людете, как да станат царе на интернет маркетинга... Три групи може да се различат сред тях - на представители на спонсорите или мейдийните патрньори..., на хора с опит в интернет маркетинга, които работят в разни фирми и това е форма на автореклама тяхна и на по-известни хора от бранша, които имат фирми, специализирани в някои сфери на интернет маркетинга. Така като гледам подборката, май никой от тези няма да получи хонорар за участието си, или ако някой получи такъв то това ще са само хората от третата група. Залагам, че лекторите са безплатни обаче!

И така, понеже съм доволно възмутен от този "царски интернет маркетингов подход" ще ви дешифрирам формулата на успеха, без да Ви се налага да ходите на двудневен платен курс и да губите време и пари и без да Ви спамя пощите с глупости! Да ме прощават колегите, ама в някои неща в бизнеса трябва да има и поне нотка и частичка етичност!

Та ето я и формулата:
1. Формулирата атрактивна и лесно продаваема за определена група идея!
2. Набирате база данни от мейли, по възможност на хора, които имат интерес в тази сфера - лесно е от регистрации в други събития, от публични мейлове на членове на браншови асоциации, от събрани визитки, бартер с колеги и т.н.
3. Правите хубава програма и атакувате с нея потенциални спонсори и медийни партньори - офертата е, те дават пари или медийно време, а получават съответните споменавания в комуникацията и възможност да се представят пред аудиторията на събитието, като излъчат лектори, раздадат рекламни материали и т.н. Добре е да се обзаведете с партньор фирма за кетъринг или някой от големите производители на храни, напитки, сладки или верига за хранителни стоки, вина и бири също са добре, че освен всичко друго си уреждате и бартер почерпки!
4. Правите леко промоционално сайтче на събитието, в което подредено и хубаво описвате всичко и най-вече формите и начини за плащане и надлежно пускате логата на всички спонсори и медийни партньори.
5. Разпращате непоискано търговско съобщение до попадналите в мейл-листа Ви жертви. Понеже вече има програми, които спират спама или го пращат директно в спам директорията на пощата Ви, ползвате контрапрограма, която праща изходящите мейли по начин, по който да заобиколят тези "гнусни и вредни" защити!
6. Ако първоначалната реакция е слаба, след определено време правите нова атака с още по-добри и промоционални условия, които важат само за ден два или до края на седмицата....
7. Като наберете 20-30 рибета и добавите още толкова приятели, колеги и т.н., пълните залата и спонсорите и медийните партньори щастливи и доволни.
8. През цялото това време по сайтовете на медийните партньори се връткат банери за събитието (бартер), в информационни емисии се споменава, във вътрешно комуникационни материали на спонсорите също и така..
9. За събитието правите папка, торбичка от спонсора, баджове и задължително списък за регистрация - трябва да обновявате и поддържате база с "рибета", ще има и други събития.
10. Естествено подготвяте и необходимата форма за "Обратна връзка и оценка на събитието".  В нея си пишете оценка на лекторите, на материалите, на събитието, на мястото за провеждане и на неговата полезност. Оставяте и място за "Мнения и препоръки". Важно е, защото първо българите подхождат формално към такива форми и принципно дават отлични оценки, а най-отлични (дори да не им е харесал някой лектор) дават на организацията и полезността....

На финала, събирате всичките информации, банери и т.н., снимки от събитието, обобщена оценка, клипчета и както си му е реда на дискче, в папка, флашка ги отчитате на спонсори и партньори - нали пак трябва да дават все пак! Винаги и с всички се държите усмихнато, учтиво, реагирате бързо, с нужната доза сервилност и така.

В резултат от събитието никой от обучаваните няма да стане "Цар на маркетинга без нито лев да дава за реклама - било то интернет или какъвто и друг да е", но поради характеристиките на груповата динамика и личностни особености и никой няма да признае неговата безполезност, а точно обратното по-скоро ще казват добри думи за него.

Е, естествено ще спечелят тези, които приложат успешно въпросната формула в 10 стъпки, която Ви дадох и то по същия начин, по който ще спечелят и моите сутрешни Спамери.....  

С една малка разлика, за която би ми било интересно да чуя препоръката на прочелите този пост - ако изпратя една малка жалбичка за СПАМа до КЗП глобата, която може да ги зардва е 500 лв...... от всеки засегнат, който изпрати такава жалба.... Та изведнъж с няколко мейла добре подредения и по царски изработен интернет маркетинг може да се превърне от хубав актив в дълго изплащан пасив?



Гласувай:
6



1. demonwind - Ебати!
11.11.2011 11:56
Аз за сто лева и шише водка водя на който иска Ваньо Хакера, за няма и час ще забогатее с колкото иска. Е, рискът си е за него, ако на вратата му почукат чичковците с фуражките и го попитат къде са паричките на Ханс или Гюнтер, дето кротко си му отлежавали до момента в банковата сметчица ;)
цитирай
2. aman - E, този е хард подход, колегите са ...
11.11.2011 12:03
E, този е хард подход, колегите са избрали по-нежен и по благовидно законен, че да не ги погнат фуражките и тях:))) Благодаря!
цитирай
3. demonwind - 2. aman
11.11.2011 12:06
Така е, тия са от партията на дебелия лъжец Ники Кънчев, дето ми звънеше "лично" да ме убеждава да пускам левчета в банковата му сметчица. Пардон, обърках се, есемеси в телевизионната му игра ;)))
цитирай
4. aman - Ами да, слушах разни развълнувани ...
11.11.2011 12:15
Ами да, слушах разни развълнувани хорица, на които Ники Кънчев лично им се обадил да им каже:))))) То и това е другата дивотия, хората така и не могат да разберат, че риалитата не се правят нито за зрителите, нито за участниците, които ще спечелят "голямата награда", а с една простичка и прозрачна цел - генериране на печалба - за медията, продуцента и държателя на правата!

А на който му харесва - нека се прехласва и да жули есемесчета....

Поздрави!
цитирай
5. анонимен - прай същото бе пич, нали много зн...
11.11.2011 12:45
прай същото бе пич, нали много знаеш!!!
цитирай
6. aman - прай същото бе пич, нали много зн...
11.11.2011 12:50
анонимен написа:
прай същото бе пич, нали много знаеш!!!


Ако идеята ми беше да правя същото, щях да го правя, а не да пиша за него и да се възмущавам. В крайна сметка, трябва някак и за някои неща да се слагат граници, ако искаме да имаме правила и елементарна доза почтеност! Останете си със здраве!
цитирай
7. анонимен - Излишни дертове, такива колко съм ...
11.11.2011 13:05
Излишни дертове, такива колко съм ги получавал и ще получавам сигурно... В кошчето и готово, не може на всеки СПАМ жалба да се пише, то само жалби ще трябва пишем, ебаси!
цитирай
8. aman - Излишни дертове, такива колко съм ...
11.11.2011 14:15
анонимен написа:
Излишни дертове, такива колко съм ги получавал и ще получавам сигурно... В кошчето и готово, не може на всеки СПАМ жалба да се пише, то само жалби ще трябва пишем, ебаси!

То това ми беше питането, дали да се занимавам? Всъшност това е сериозно питане, реално погледнато, защото като пускаме всичко край нас и само се възмущаваме вербално, какво променяме реално? Нищо! Караме си на принципа кучето си лае, а кервана си върви!

Благодаря за коментара:)
цитирай
9. анонимен - Пиши до Комисията, щото ся и да пишеш ...
11.11.2011 15:10
Пиши до Комисията, щото ся и да пишеш и да не пишеш, ако някой напише и ги глобят, все ти ще си виновен! Затова по-добре напиши, после разкажи какво е станало:))))))) Купон да има!
цитирай
10. aman - Пиши до Комисията, щото ся и да пишеш ...
11.11.2011 16:07
анонимен написа:
Пиши до Комисията, щото ся и да пишеш и да не пишеш, ако някой напише и ги глобят, все ти ще си виновен! Затова по-добре напиши, после разкажи какво е станало:))))))) Купон да има!


Интересен и в известен смисъл доста логичен аргумент в подкрепа на идеята да се сезира КЗП! Благодаря за коментара:)
цитирай
11. apostapostoloff - Истината е, че действително
11.11.2011 17:38
съществуват над 35 метода за НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНА реклама в Интернет. Използвайки 15 от тях аз изведох и четирите си комерсиални сайта на първа страница в Google. И това е факт.

Един пример: потърсете в Google с ключовата дума "пари" и ще откриете, че моят сайт www.LudiPari.com е на четвърта позиция.

Ако си потърсите "астролог", ще откриете, че моят сайт www.SuperAstro.net е на третета позиция. И така нататък...

Всичко е лесно, когато знаеш как става. По всичко личи обаче, че тези тарикати не знаят как стават нещата и затова използват спам, примитивни, селски хитрини и т. н.
цитирай
12. aman - Хич и не споря, с добра оптимизация и ...
11.11.2011 17:51
Хич и не споря, с добра оптимизация и ползване на безплатни ресурси в мрежата, един сайт спокойно може да се нареди на първа страница в търсачките, даже и пари да си докарва, дори само от посещаемостта. Това ясно и благодаря за пояснението, че да не се обърка някой.

Въпросът е как от нещо подобно, разни симпатяги вадят пари, при условие, че това знание нито е тайно, нито е драматично трудно да бъде придобито. Иска се опит, постоянство, креативност и иновативност.

Поздравление за добрата оптимизация на Вашите сайтове!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aman
Категория: Други
Прочетен: 529821
Постинги: 80
Коментари: 585
Гласове: 897
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол